lauantai 17. lokakuuta 2015

Haloo....Minä täällä!


Olisiko jälleen aika lopettaa tämä hiljais oleskelu? ehkäpä... Joten nyt sain itseäni otettua niskasta kiinni loman kunniaksi! 
Nyt ollaan vierähdetty viime postauksesta hurinalla syksyyn. Syksy on pitänyt todella paljon asioita sisällään. Paljon menoa ja vähän elämänmuutoksiakin. Keikka postauksia ei ole tullut, koska olen aina ollut Myrkytuulen kaikalle, joten ajattelin ettei teitä aina kiinnosta katsoa heidänkään kuvia. Eikä minulla kyllä ole nyt moneen keikkaan kameraakaan ollut mukana. Olen kamerastakin ollut vähän lomalla. 

Nyt kuitenkin ajattelin, että huomenna olemme menossa Linnanmäelle valokarnevaaliin, jossa on kivasti iskelmä ja bilebändi tyyppistä esiintyjää. Kameraa minulla ei ole mukana, mutta ajattelin kuitenkin teillekkin  ikuistaa maailmanpyörän ja vanhan vuoristoradan huikeat valot, sekä mahtavan ilotulituksen johon koko karnevaali päättyy! Katsotaan ensi viikolla sitten mitä saan teille aikaa. 

Ensi viikon lopulla olisi myös tiedossa laivareissuakin. Siellä esiintymässä tietysti Myrskytuuli...mutta ajattelin kuitenkin yrittää ottaa kameranikin sinne mukaan, jos saisi teillekkin välillä jotain oikeitakin kuvia, kuin näitä kännykän laatu otoksia. 

Toivottavasti blogini eloon herääminen jälleen tuottaa monelle iloa ja siedettävää lueskeltavaa! 



Päätän tämän postauksen tämän hetken soitetuimpaan biisiini!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti