maanantai 30. kesäkuuta 2014

"silmissäin varmaankin rakkauden näät, sinun ja minunhan, nää ovat häät..:" Hääkuvia


HEh!  Älkää pelästykö en minä ole mennyt naimisii :D
Olin siis kuvaamassa yhden tuttavani hääkuvat ja häät, tilanne oli minulle aivan uusi, Syynä se että olen häissä ollut vain josku silloin. kun olen ollut niin pieni etten muista niistä mitään....Ja vielä oudompaa siitä teki se, että minä olin kameran takana ottamassa kuvia.

Jouduin siis vähän netistä selvittelemään asioita ja katsomaan millaisia hääkuvia mulla ihmisillä on ollut...Ja muutenkin, koska minä olen enemmän tottunut kuvaan noita humppa bändejä, kuin tälläsiä ns. pönötyskuvia.
Loppujen lopuksi virallisiin kuviin olen ihan tyytyväinen.. Olihan tämä ensimmäinen kerta, kun kuvaan tälläisiä kuvia...

Häät olivat todella kivat ja olihan siellä mukavasti porukkaakin. Vihkiminen oli kaunis ja aika nopea. Morsiankin oli todellakaunis... oikeen prinsessa!  Kaunis pari! Onnea heille!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti